Mavimsi_ Kızlar merhabalar 😊✨️ Ben pijama takımı konusunda kararsız kaldım da bi normal siyah takım ekstradan bulunsun diye aldım birde krem rengi bir takım var beli kuşaklı trendyol da göreniniz olmuştur. Sormak istediğim acaba açık krem sezaryen de veya normal doğumda sıkıntı olur mu? Kan lekesi özellikle düşündüğüm. Tabi depend aldım kullanmak için. Siz neler aldınız fotoğraf paylaşır mısınız?
Driia Mavimsi_ doğum yapacağın gün yani doğumdan sonra siyahı giyin. Sezeryan için konuşuyorum. Seni batikonla yıkadıkları için ameliyatta heryerin batikon + bi süre sonra takılı kalıyor ve dépend değil hasta bezi cırtcırtlı takıyorlar gelip bakıyorlar sürekli ve kan bulaşıyor. Sonda çıktıktan sonra ben ıslak bezle sildim her yerimi ve dépend kullandım dépend le sızma imkanı yok
Qnl Mavimsi_ ben açık almadım bı defa cnm sezeryands kanama oluyor geçer belli olur diye bi siyah takım aldım bi tane kareli kırmızı takım aldım bi tanede lacivertli üstü kurabiye adamli bi takım aldım 😂😂😂 ilk hamileliğimde gecelik giymiştim yazdı üste sıyırıp yatıyordum her kalktığımda yatak kan içinde oluyordu çünkü
Beyza44 Mavimsi_ ilk doğumum sezeryandi beyaz gecelik giydim zaten gece yarısı oldu doğumum o sabaha kadar kan içinde kalmisti ama sabah üstümü değiştirdikten sonra daha da kirlenmedi ben hepsini açık renk almıştım yine açık renk alicam ❣️
ikibaloglanannesi Qnl yaşadığım yerde iç çamaşırı satan bir mağazadan aldım. Bilmiyorum ki benim de ilk gebeliğim. Nolur nolmaz diye koyu renk aldım. 1 tane de siyah gecelik alıcam ilk gün çok iyi oluyormuş.
Qnl ikibaloglanannesi yazın iyi oluyorsa kış ı bilemedim bende 3 tane koyucam ikinci hamileliğim gene de bilemedim 🙈
ikibaloglanannesi Qnl benim doğumda ocak sonu şubat başına denk geliyor. Hastane sıcak olur ya herhalde 🤭
Qnl ikibaloglanannesi aynen hastaneler sıcak odalar zaten bebek için sıcak ötesi haklısın bi gecelik te ben koyaym madem 🙈😀