Elenor17 Hanımlar bugün işte kendimi biraz yordum hastanede yoğunbakımda çalışıyorum .Sol kasıgıma ara ara batma hissi oluyor daha önce olmamıştı şuan 7+5 günlüğüz acaba kendimi yordugum için mi yoksa bebek büyüyor ondan mı ? Aksi bi durum yoktur inşallah
Zeynep_61_70 Elenor17 canım gayet normal bebek büyümek de olduğu için bende de çok aşırı olurdu ilk zamanlar fazla.kendini yormamaya gayret göster
1erkekkannesiiii Elenor17 hiç kasık batması yaşamadım ama kasık ağrısı çok hissettim regl sancısı gibi. Batma varsa bi doktorunuza sorun isterseniz kontrol etsin ama yoğun çalışma tarzınız varsa normaldir yorgunluktan da olur
Elenor17 Zeynep_61_70 çalışıyorum ve hastalarımız hep kilolu 100-150 kg evirip ceviriyoruz bakımlarını yapıyoruz . yer degisikliği talep ettim ama kabul etmediler :(
Zeynep_61_70 Elenor17 normal kuzum ozaman keşke değiş seler yerini , ama ondan korkma o batma şeklinde bende çok yaşadım büyüdüğü yerleştiği için annesi 🥰🥰
Elenor17 Zeynep_61_70 maalesef değiştirmiyorlar yönetim bu konuda çok katı.İdare etmeye çalışıyorum kuzum inşallah normaldir bu kasık batması