Kubrakck2222 Shkylk ben Sincan’a hiç gitmedim bilmiyorum bi arkadaşım sadece doğumunu orada gerçekleştirdi memnun kaldım dedi hiç bilmiyorum ama çukurambardan memnunuz şimdilik 🌸