Bebeğimin kalbi durması sonucunda 10 haftalık hamileliğim mecburi kürtaj ile sonlandırıldı. Yalnız beni düşündüren Bi konu var. Kürtaj olalı 2,5 ayı geçti ve üçüncü adetimi olcam. Kürtaj sonrası ilk ay adetim 3 gün sürdü ikinci adette 7 gün geciktim ve azar azar 3,5 gün sürdü. Normalde hamilelik öncesinde 28 günde bir oluyordumve 5 gün sürüyordu. Başına böyle bişi gelen var mı? Neden olabilir? Adet azalması ve günlerimin şaşması normal bir durum mu