Drysmsn Dahılıyeye gıttım endokrınolojıye yolladı pazartesi randevum var Ne sekılde gıdecegımı bılemedım ama
ZeynepNilDuran Drysmsn ben tok gitmiştim. Tetkik istedi ama açlık tokluk ile alakalı bir şey değildi. Tsh ve hbA1c istemişti. Gebelik şekeri çökmüştü testler de o yüzden gitmiştim.
Anneadayiozlem TSH aç olarak bakılıyor özellikle ben sağlık ocağına her gittiğimde de dahiliyeye gittiğimde de hep açmısın diye soruyorlar siz garanti olsun diye aç gitseniz daha iyi olur