dnzmom_ Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim , bugün akşam aniden kasıklarım ağrımaya başladı , bir baktım kanama olmuş ve baya kırmızı adet kanaması gibi, hemen acile gittik iğne yaptılar hala az az kahverengi lekem var sizce düşük mü yapıyorum 🥹🥹
gamzecee dnzmom_ yani bilet diyemeyiz doktora gidip daha kalp atışı yoktursa keseyi kontrol ettirin benimde 7. Haftamda kanama ve pıhtı düşmüştü ama bebeğim benimleymiş içini ferah tut ama kesin doktorada git
Der_0 dnzmom_ öncelikle geçmiş olsun hayır düşürmüyorsundur inşallah çünkü iğne yapılmış farkettigin gibi gitmişsin kahverengi lekeye dönmesi iyi bir şey kanamanın azaldığını gösteriyor ve son olarak Aferin kız sana kanamam var ne yapayım diye buraya sormadın kendin önlemini alıp sonra buraya geldin anlından öpüyorum seni ❤️iğnelerine devam et sırt üstü istirahat et Allah’ın izniyle bir şey olmaz
KaybolanYildizlar dnzmom_ Allah korusun doktorun düşük olabileceğini söyledi mi? Belki de kese etrafı kanamadır Bu haftalarda oluyor öyle
1erkekkannesiiii dnzmom_ canım bende aynı şeyleri yaşadım iğne progestan her şey yapıldı ama faydası olmadı bebeğimi düşürdüm. Sağlıksız gebelikse düşer ikinci gebelikte de kanama yaşadım progestan kullandım çok şükür bir şey olmadı. Yani bilemeyiz Sağlıklı bebekse bir şey olmaz ama sağlıksız ise ne yapılırsa zaten düşer. Bunu söylemek çok kolay geliyor biliyorum ben de yaşadım çok zor bir durum ama bolca dinlen dua et yat hiç iş yapma. Düzelmesi için dualarım seninle inşallah sapasağlamdır bebeğin 🙏
Cgdm34 dnzmom_ kahverengı lekeye donmesı ıyı bır sey aslında canım ama doktorun daha net bılgılendırme yapsın sana bıde korkma kotu seyler dusunme sonuxta onlemını almıssın bolca dınlen ıstırahat et 🤗