Mrziyeimga_ Bugün hastaneye kontrol amaçlı gittim ağrılarımda çok fazla vardı 38. Haftamdayim doktor alttan muane yaptı ve bir cm dedi bni acile gönderdi mesai saatleri bittiği için nst bagladim sancı da çıkmıştı acilde de alttan muane yaptılar kaldedi bu gece kalmak istemedim dedi iki cm olmuş sizce doğum olur mu çokta sancım var alttan muayene yaptığı için
Nezii Mrziyeimga_ 5 cm acıklıkla 37. Haftadan 40. Haftaya kadar gezdiö açılmam artmayınca suni verdiler. Hiç belli olma canım
Nazendehanim Mrziyeimga_ 2 cm açıklıkla başlayıp doğum yapan da var yapmayan da önemli olan açıklığın artması ,suyun gelmediyse beklemek zarar verir mi bilmiyorum suyun da gelmemiş
Mrziyeimga_ baby3_ ya sanki altan muayene yaptığı için daha fazla oldu gibi yine normal gelip gidiyordu Altan muayene olunca daha fazla bacaklarıma girdi sırt ağrım fazlalaştı
baby3_ Mrziyeimga_ gerildin ya belki ondan canım. Valla evde biraz dayan hastanede zorlaşıyor . İnşallah rahat atlatırsın
Damlacaa Alttan muayenelerde uyarılıyor sanki daha da artıyor anlayabiliyorum, vebal almak istemem ama sancın çok yukselmedikce evde çek canım bence… Hastanede sancı çekmek çok zor ben pişmanım. Yinede sen bilirsin hayırlısı olsun bir avazda kurtarsın rabbim
Mrziyeimga_ Damlacaa Amin Allah razı olsun dediğin gibi bnde evde çekmek istedim ilk gebeliğim çoğu kişi keşke hastane de kalsaydın dediler çoğu da iyi yaptın dediler bnde anlamdım birde doğum olur 2cmle yada kaç gün daha beklerim 😁