baby3_ tabi tabi geçmişti çok şükür, şimdi 1 haftadır falan bıraktım yine başladı ama bu arada doktorum magnezyum kasılmaları falan engelleyebileceği ve normal doğum sürecimin başlaması için bırakmamı istedi yoksa ben içmeye devam ederdim çok yararını gördüm 🙂