Kızlar 36 haftalığız 12 aralık günü sezeryan günümüz inşallah 18 gün var hastane için bebeğime uzun kollu normal alt üst takımlar aldım içine atlet çorap şapka tlulum aldım içine aynı şekilde atlet şapka çorap falan müslin aldım ben hastanenin soğuk olcağını düşünmüyorum yinede aldım yanıma ince battaniye aldım yani normal bide hastane çıkışı için kalın örme battaniye düşünüyorum. Nasıl sizce bide yenidoğan ya vücudu tahriş olur mu yada doğru olur mu ilk zaman hemen bilmiyorum ama örme yada triko şeklindede takımları var ondan alcaktım hemen doğar doğmaz onlar vücuda bir şey yapar mı diye düşündüm sizce?