Kızlar çatlatma iğne kullandım kaçıncı kullanışım bilemiyorum artık çok kez kullandım ama bu sefer değişik hissediyorum 2 gün kaldı olmama normalde iğneden sonra gebelik yoksa adet oluyordum belirtileri vardı ruh halimde değişikliler oluyordu şu an yok mesala duygu değişimi vs bi belirtim yok sizce hamilelik varmıdır ya ? Yardımcı olur musunuz