Merhaba kızlar ben 31 haftalık hamileyim göğüs kafesimde ağrı var bazen kolumu oynatınca bazen nefes alınca oluyor bazen sağda kalbimin üzerinde bazen sol tarafımda sizlerde de oluyor muydu bu durum doktora gittim ancak bir sorun olmadığını söylediler benimde içim hiç rahat değil ağrı beni streslendiriyor varmı aranızda yaşayan böyle bir durum🌸