Allah büyük 1900 doğdu 40 haftada oğlum ilk zamanlar çok üzüldüm ağladım çünkü damarları bile çok belliydi doğduğunda.. küçük kucağıma almaya korktum prematüre gözüyle baktık hep .. çok şükür yaşıtlarıyla aynı gidiyor ..hiç beslenemedim bulantı stres çoktu .. doğuma girmeden önce 2750 dedi kilosuna 1900 doğdu çocuk .. doktorunuz erken fark etmiş vitamin takviyesi yada başka bir çözüm önerisi söylemedi mi size? Benim doktor fark etmemişti bile o yüzden hala kızarım doktora.. başka doktora gidip birde başka doktordan muayene ol için rahat etsin..