Elifeyll01 merhaba,bebeğiniz doğdu mu acaba? Gelişim geriliği düzeldi mi sonrasında? Bende şuanda 33+2 yim bebek ama 2 hafta geriden geliyor dedi doktor baktı kan idrar tahlilime doppler ultrasona yönlendirdi ordaki doktor da bebeğe giden kan akışında sıkıntı yok dedi diğer tahlillerde temiz çıktı sizin nasıl ilerledi süreç acaba