Arjin 12 haftalık hamileyim doktora gittim bugün ikili test için.%80 erkek dedi iki kızım var çok şaşkınım.yanılma payı varmıdır?Bu arada renkli ultrasonla bakıyor doktorum
Oznurboluzun Arjin doğru olabilirde olmayabilirde rabbim gonlunuze gire versin insallah yinede biraz bekleyin siz 😊💜
Haticecinar Arjin bende oglumu 12.haftamda ogrenmistim hemde normal usg de 😊 erkekler daha cabuk belli oluyor bence dogrudur ama iciniz rahat degilse bekleyin ozaman☺
Elizveannesi Arjin kız çocuğunda yanılma payı oluyor da, erkek demişlerse 12.haftada bence bu kuvvetli ihtimal. Rabbim gönlünüze göre versin 🙏
sonsuzmasalim bende 15 haftalikken oglum olacagi belli olmustu, ondan önce tam belli degil demislerdi. Hatta 15 haftalikken bile doktorum daha bekle bir sey alma dediydi. 20 haftalikken tam oglan oldugu belli olmustu artik 😊
tugbaninmucizesi Arjin canim bana da 11+2 de %70 erkek dedi sonra 15+1 kesin erkek olduğunu öğrendim erkekler erken gösteriyor herhalde 😊Allah gönlünüzce versin inşallah 😊
Nzl123 Ay bende 12. Haftamdayım bugun bizede erkek dedi daha çabuk gösteriyor kendini Allahım kurban olurum ben onlara😍
Nisam2008 Arjin bende oğlumu 12 haftalık öğrendim net değildi ama 16 da kesinleşti.Allah gönlünüze göre versin😊
Damlayaz 12 haftalıklen erkek gibi demişti şuan 15 haftalık erkek olduğu kesinleşti. İlk oğlumda da 11 haftalıkken erkek demiişlerdi 15 haftada kesinleşmişti.. Sağlıkla gelsinler inşallah 💓