Kader_yldrm Kızlar dün geceden beri bebek sanki kasığıma indi sanki karnımın işi boşaldı bebeğin göğsüme karnıma yaptığı baskılar gitmiş de bebek kasığıma gelmiş orada hareket ediyor ve vajınaya baskı yapıyor var mı bu durumu yaşayan?
ayla__ Kader_yldrm bende bugün 00:00 da 31 olacam geçen doktora gittim bebek baş aşağı duruyor kanala yerleşmiş dedi erken değil mi ya valla düşünmekten içim dışıma çıktı çok korkutuyor bu durum beni
Rukissss Kader_yldrm @ayla__ 28de benim de başı aşağı inmişti gayet normal dedi doktorum başı aşağıda olduğu içinde baskı yapıyor ister istemez
gizemgencc ayla__ 31 haftalıkken benimde kanala yerleşmiş doktor normal dedi zaten sık sık değişirmiş bu haftalarda
ayla__ Rukissss normal o zaman internete bakıyorum çocuk kanala 36 haftalık iken yerleşir yazıyor çünkü