MadameHappy34 Maviboncuk52 yurt dışındayım yazeh diye okunuyor..🥹🥹 bir çok isimden bu yüzden vazgeçtik farklı anlam ve okunuşu olsun istemiyoruz.🥰yorum için teşekkür ederim.
Leilani Utku nasıl? yurtdışında da rahat söylenir gibi.. Araf Emin Atlas Bünyamin Aklıma gelenler ama az duyulmuş değiller. İsim bulmak çok zor ya 😞
MadameHappy34 Leilani 🙂Yok maalesef utku da ütkü diye okunuyor Emin ömin diye Atlas atlaz diye 😃😃kafam allak bullak
Sena-cy00 Yeğenimin adı Talha Kayra.. Farklı isim olarak Karya ismini kullananlar da var.. Kayra ve Karya isimleri hem kız hem de erkek bebeklere koyanlar var diye biliyorum..
N_A_Z_L_I_M MadameHappy34 Oğluşlarımın ismi ☺ 1.Miraç 💙 2.Aras💙 Oğluşuma hamileyim 36 haftalık yeni karar verdik 💙Çağrı 💙olacak inşallah Tek isim taraftarıyız biz 🥰 İsim konusu çok zor gerçekten 🙄