Ben 7 hafta da öğrendim hamileliğimi o zaman kadar normal istediğimiz zaman yapıyorduk. Öğrendikten sonra da bir şey değişmedi hiç o yönden korkmadım riskli gebelik değilse çocuğa zararı yok diye biliyorum. Eğer biraz çekiniyorsan her zamankinden daha yavaş falan yapabilirsiniz içiniz daha rahat eder