Bilmiyorum napacami devlette işlem hanima gittim. 1 ay önce içeride 5 6 kişi bibyandqn ultrason ile bakılıyor bi yandan alttan muayene. kalbim çok kötü çarptı içeride tansiyonum çıktı. İlk gebeligimde Zeynep bakacak a gittim ama şimdi.ozel muayenesi var ücreti de fazla malaesef. en kötü ailemin yanında doğum yapacağım