Ben de dünden beri çekiyorum işkence resmen … isyan etmek gibi olmasın ama insan bir süre sonra yipraniyor… gece uykusunu alamıyorum bayılacam resmen uykusuzluktan … benim ikidir böyle oluyor ilk olduğumda 5 gün den fazla çektim…. 1 hafta dolmadan dün yine başladı… sıvı da tüketiyorum anam ben anlamadım… havadan mi nedir