serennt evet bu haftalarda normal ben adet olacakmışım gibi sürekli ağrı içindeydim kendimi yorduysam ağrım başlıyordu dinlenince geçiyordu. Dinlenince geçen bir ağrıysa ve şiddeti devamlı artmiyorsa sorun olmuyor genelde. Gebeligin ilerleyen zamanında da 5,6.aya kadar rahat oluyorsunuz bu sefer de bebek büyüdü diye yine bel kasık ağrısı başlıyor. Keyfinj çıkarın o yüzden 😊