Mervekrblt Ben varım canım. Preeklampsiden 36+6 da doğum yaptım. Mecburen sezaryenle aldılar. Hastanedeki ölçümleri çok dert etme benim 18/11 filan çıkıyordu. Evde 13/8 14/9 tabi yavaş yavaş artmaya başlayınca alfamet içmeye başladım. Dikkat et ve düzenli ölç en fazla 37. Haftaya kadar tutabiliyorlar bebeği o da bir problem olmazsa
Doğumdan sonra hala geçmedi benim 16 gün oldu ve hala tansiyonum yüksek