Nazli-61 melikeyldz_05 valla o haftalarda yemiştim 1-2 kere çok canım çekmişti bişey olmamıştı ama tabi yememekte fayda var
beyzzsenturkk melikeyldz_05 bi kaç kere yedim ama tabagın sonu gelmeden tiksindim abartıya kacmadıgın sürece bisey olmaz ama baharatı çin tuzu içerdiği icin normalde bile cok saglıksız hamilelikte zararını sen düşün
Mavikalem melikeyldz_05 Makarnasını ye ama tozları karıştırma evde kendi zevkine göre sos yapabilirsin
annekuzusu_ melikeyldz_05 bence çok sağlıksız ben tiksindim ondan ondceden bir iki yemisimdir ama şuan görüntüsü bile hiç hoş gelmiyo bence yeme
A_syma melikeyldz_05 Bence normal insanda tuketmemeli. Icinde cin tuzu var. Bagimlilik yapiyor. Ayni zamanda zararlida. Evde yapmayi deneseniz. Baktiniz gecmedi isteginz ,cok istiyor caniniz. Tadimlik yersiniz.
_edakrsu22 melikeyldz_05 normalde sevmem nefret ederim çok sağlıksız bana göre ama geçenlerde canım çok çekti yedim bı seferlikten birşey olmaz bence
Leilani melikeyldz_05 içindeki soslarımı kullanmadığın sürece abartmadan ye sonuçta hamile değilsen bile çokta sağlıklı bir şey değil. Bende geçen yedim canım çekti diye ama o kadarcıktan bir şey olmaz her Gün yediğimiz bir şey değil sonuçta