yagmur50 Zuzu6901 olabilir büyük ihtimalle sizin bayağı yüksekmiş ama ilaç düşürüyor hemen merak etmeyin 😌
Zuzu6901 yagmur50 çok şükür düştü canım. Hamileliğimin başından beri kullanıyorum. 1 ile 2 arasında gidip geliyor artık. Sağlıcakla doğsunlar ya 🤲
poyrazin_annesi28 Hira_46 Cuma cumartesi pazar 1+yarım yutuyorum. Yükseltmek yerine 37.5 olarak icmemi söyledi düşmesine az kaldı tshnin
Yesraan Esractlymn benimde tsh 4.87 di 1.22 düştü sonra yükseldi 75 içtim bu seferde çok düşmüş 0.356 di 50 ye döndük 😔
gokce66 Yesraan cnm özellikle o testlerini çok sıkı takip et ben hormon yüzünden 3 yıl hamile kalamadım bebeğin direk beyin gelişimini etkileyen faktörmüş
piiremsesinannesiii Bende 50 hafta içi hafta sonu da 75 kçmg kullanıyorum 3 40 larda çıktı bu ay geçen ay 2 lerdeydi iyiydi ilk aylarda da 8 buçuk tu
Yesraan piiremsesinannesiii ya Allah korusun Intermete okudumda zeka geriliği filan diyordu çok korkmuştum
Yesraan gokce66 bende bilmiyorum ki canım acaba tiroid varmiydi bebeklemi oldu hiç bilmiyorum ki ilk gebeliğim bu kan verdim hamile olduğumu öğrenince onda çıkmıştı tsh 4.87 di
piiremsesinannesiii Yesraan bende çok korkup ağladım ama rabbim korusun inşallah yavrularımızı iyi düşünelim inşallah iyi olsun 🥺