Yagmurrr98 ikibaloglanannesi Ya hem bu durum söz konusu hemde karnım çok sertleşmeye başladi sizdede oluyor mu
Ruken_olgn ikibaloglanannesi bende şuan 28 haftayım dediğiniz gibi zor nefes alıp veriyorum birde ilk gebeliğim 😒
ceydaacc Ben 6+2 deyim benimde acayip şuna nefesim daralıyor acaba havalardan mı anlayamadım 🌺 çünkü bakmıyorum forumlarda çok fazla nefes darlığı yaşayan var
ceydaacc Muhayyilemsi özellikle de derin nefes almakta zorlanıyorum bende sürekli derin nefes almak istiyorum
Muhayyilemsi ceydaacc evet ama odaklandıkça yani kafaya taktıkça daha zor oluyor. Kendimi yormamaya ve nefes egzersizi yapmaya çalışıyorum. Geçmezse bir kontrole gideceğim ancak yükselen hormonlar yüzünden olabilir diye düşünüyorum.
ikibaloglanannesi Ruken_olgn benimde ilk. 3 gündür başladı akşamları ve gece çok oluyor. Sanki boğuyorlar🤦🏻♀️
Muhayyilemsi ceydaacc ben ilk gebeliğimde de kullandım ama böyle bir durum yaşadığımı hatırlamıyorum ama geçmiş zaman unutmuş olabilirim de 😉
ceydaacc Muhayyilemsi benimde ilk gebeliğimde böyle bir problemim yoktu farklı bir folik asit kullanıyorum
Sema2 Bende 28. Haftadayım burun tıkanıklığı ve nefes almada sıkıntı çekiyorum,hele yatarken 🙄derin nefes alamıyorum