Kızlar dış gebelikte bebek nasıl düşürülüyor başına gelen var mı iğnesi felan varmış galiba nasıl bi tedavi yapılıyor değerim çok yüksek değil şuan 92
2600 ile öğrendim 2 gün sonra kanamam başladı 106 ya düştü doktor takip yapmadı artık gebelik yok regl oluyorsun diyip gönderdi 15 gün oldu 92 ye düşmüş hala kanamam oluyor yarın farklı bi doktorla tekrar görüşeceğiz çok korkuyorum inşallah kolaylıkla atlatırım dualarınızı bekliyorum hamiş anneler