mihrim4h hanımlar merhaba, 36+5’teyim ve yavaş yavaş sancılarım gelmeye başladı. doktoruma görünmeli miyim?
Taricat mihrim4h bı acile git canım nst cekilsin doktorunu da ara haber ver . Rabbim saglikla kurtarsın 🤲🏻♥️