Zhreee merhabaa merhaba vay be biri varmış 😅😅😅😅 ekole gidiyordum ben ama doğuma o kadar para vermek çok saçma geliyor bana. Hemsireyim. Ayrıca devlet hastanesi daha teşekküllu ve anne bebek dostu hastane ebeler harikalar bende bu zamana kadar Sibel hanıma gittim takipli olman lazım devlette bir an önce git bende yeliz hanima gidiyorum