Selam kızlar
Umarım hepiniz iyisinizdir ? 🥰
Bu ay bugün adet olmam gerekiyordu ama hâlâ olmadım sizce yarın sabah test yapsam mı ? Umutlanmakta istemiyorum geçen ay adetim 5 gün gecikmişti 5. Günü akşamı olmuştum 10 gün beklesem diyorum ama üzülmemek için sizce ne yapayım bekleyim mi ? Yoksa testi yapsam mı ?