Hanife12_ iste israrla o doktora gitmeniz hata bence. Belliki isteklerinizi suandan bile karsilamiyor enerjiniz uyusmamis yada doktorun kendi karakteri bu sekilde. Sahsen ben yasasam dogumu o doktorla yapmak istemem. Aksine tam tersi olmali benim doktorum ben sormadan soyluyor. Korkmana gerek yok normali bu bu diye gosteriyor. Sizin rahat ettiginiz bir doktor olmaki karsinizdaki bence.Cinsiyeti soylemesine gelirsek benin doktorumda 16. Haftadan once soylemem yanilma oluyor demisti ben saha 12 haftaliktim ultrasonu bi acti, bunu soylerim bu cok net belli dedi. Yani cogu doktor 16 ya kadar net bisey soylemiyor zaten