Kubra_6 MasalBurkay canım ben henüz doğum yapmadım ama 30+2 haftalığım etlik lokman hekime gidiyorum haziran ayında doğum paketi almıştım 10 bin tl idi
Selmad 39+1 im. Daha doğum yapmadım ama nisan ayında 10 bine doğum paketi aldım. Gayet memnunum inşallah doğumda da aynı memnuniyeti duyarım