Burmur10 Arkadaşlar şişkinlik çok rahatsız ediyo aynı zamanda kabızlık bu progestondan kaynaklanabilir mi
Ummu1234 Burmur10 bende kullandım 3. Ayıma kafa Progestan bi yan etki yapmadı sadece özel bölgemde hassasiyet yaptı fitil olarak kullandığım için
ZeynepNilDuran Burmur10 progestanın öyle bir yan etkisi yok bende 1,5 aydır kullanıyorum. Bebek büyüdükçe bağırsaklara baskı arttığı için çalışması yavaşlayabilir . Demir hapları da kabıLığı tetikliyor. Hareketsizlik, az su içme, lifli gıdalar yememekte.
Siyahdnz Ummu1234 bende bugun basladm ama agızdan aldım neden vajina dan aldınız siz aslında doktor bana vajina onerırım dedı ama cesaret edemedim