AylinNurKocatepe Merhaba anlatmaya başliyorum hikayemizi:) Hamile kaldiğimi anlamadan 8haftalik olmuştum bile şüphelenmeye başladiğimda🤦🏽♀️ Korku ve heyecanla karisik eczaneden gelişi güzel aldigim basit bi testle bekledim sonucu, çift cizgiyi görünce biraz heycanlandim ama kendimi dizginledim vee yanliştir bu yaa dedimm hiç ihtimal vermiyorum ya(artik niyeyse beklemiyorum kendimden hamile olmayi😅) cift cizgiyi gördükten sonraa koşa koşa ciktim ve eve cok yakin bir tip merkezine gidip beta hcg baktirmak istiyorum dedim.O sonucu 2saat beklemek 40haftadan daha uzundu sanki... sonunda nerdeyse 2aylik hamile olduğumu böylece öğrenmiş oldum...haftalar böyle geçip gitti , tabiki sikintilar sorunlar ve mutlu eden gelişmeler yaşandi. Bir çok doktor degiştirdim ve sonunda hayatimiza güzel bir melek ve unutulmaz bir doğum yaşatan doktorumla tanstim.37 haftalikken hemde! Her hafta artik nezaman dogurucam diye sormak ve geçmek bilmeyen günler başladi...39a geldiğimizde artik doğumu başlatmak için hummali bir çalişma başlattim😂 adaçayi papatya çayi squat merdiven inip cikma ve eş destegini iceren bu kombinasyonu degiştirerek hemen hemen hergün uygulamadim.Sonunda 40+1de sanci olduğuna emin olduğum o düzenli kramplr gece başladi 5dk da bir geliyordu tuvalete gittigimde nişanimin geldigini gördümm cok heycanlandim ama burdan okuduklarim ve normal dogumu cok istememden dolayi gece 12den 5e kadar evde bekledimm 5te doktorumu aradim onun talimatiyla ciktik hastanem uzakti 6da orda olmuştukk, Bizi ebemiz karsiladi muayene ettiginde henuz parmak ucu acikligimin bulundugunu ama nst de cok kuvvetli sancilar gordugunu soyledi, .oglen 12ye kdar oyalanmami soyledi doktorum cunku oda normal dogumu destekleyen biriydi ve yatisimi yapmamin bu olasiligi dusurucegini soyluyordu.oglen 12de doktorumun yanina geldigimde 1 cm aciklik oldugunu soylediginde benim sancilarimda biraz gerilemişti siddeti azalmişti, doktorumla beraber evde beklememizin daha uygun olacagi yonunde hem fikir olduk. Eve geldigimde sancilarim birden ve yeniden siddetlendi ama bekledim yaklasik 2saat sonunda eşime artik gidelim dedim. Hastaneye geldigimde artik sancilarimin siddetinden ciglik atiyordum(agri esigim cok yuksektir) sancilarimin cok kuvvetli oldugunu ve normalde 10cm aciklikta hissedilen siddette hissettigimi soylediler 2cm ile yatisim yapildi artik 3cm acikliga ulaştigimda epidural istedim ve bana sadece 1bucuk saat kazandirdi yeniden siddetlenmişti ve dayanamiyordum.5cm acikliga ulaştigimda sezeryan olmak istiyorum diye ağlıyordumm.Oysaki son haftalarda kendime soyluyordum cok emindim normal dogumdan ne olursa olsun vazgecmiycektim... Ebe bana sezeryan endikasyonun yok seni neden sezeryana alalim dediğinde cigliklar attigimi hatrliyorum... Tatli ebem çok anlayişliydi , belkide mesleginden ve benim gibi cok fazla uzayan doguma sahit olmuştu...saat başi muayene ediliyordum ve acikligim 5-5,5dan fazla ilerlemiyordu ve biz 30saati geride birakmistik cok yorulmustum ve uykusuzdum gucsuzdum sancilarin suresi 1dkya inmisti ve artik hayal gibi geliyordu hersey...Sanci geldiginde ciglik atiyor gectiginde uykuya daliyordum...Gozumu actigimdaysa doktorumu gordum.Sancim geldiginde muayene etti ve 9cm dogumhaneye aliyoruz seni! Dedii esime baktim yorgun bitkin ama mutluydu doktora tesekkur eder gibi bakiyordu basini salladi doktorumla konusmadan anlaştilar:) Dogumhanede 3saat kalmişim ama hic anlamadim oyle hizli gecti ki son 3saat.Rahatlamiştim sanirim artik gecti dogurucam diye dusunuyordum acikligim ileriycekmi ilerlemiycekmi diye dusunmuyordum artik.İkinmaya başladigimda herşey öyle kolaydi kii , meger en kolay kisim dogurmakmiş... hep dogum ani beni korkuturdu.Sancilar daha masum gelirdi.Epiduralsiz kesisiz karnima basisiz bir dogum yaptim.Hersey dogaldi doktorumun ve benim istedigimiz gibi... 10dk ikindim sanirim... eşimle konustugmda beni dogumhaneye aldiklarinda en fazla 6cm acikligim oldugunu ve doktorumun beni rahatlatmak ve dogumu kolaylastirmak icin dogumhaneye aldigini ogrendim...aslinda hersey bizde ve kafamizda bitiyormuş...onemli olan rahatlamak ve bu sureci akisina birakmak...son 3saatim oyle rahat ve guzeldi ki unutulmaz bir dogum deneyimi yaşadim bazen gece uyumadan dusunuyorum ve mutlu hissediyorum,kizima bakiyorum ve sukrediyorum doktoruma sonsuz kere tesekkur ediyorum icimden.Beni rahatlattigi icin ve beni normal dogumdan ve bu mukemmel duygulardan mahrum etmedigi icin... Biz dogurmak icin tasarlanmisiz ve herhangi bir komplikasyon olmadigi surece bunu yapmamiz icin onumuzde hic bir engel yok(dusuncelerimiz ve korkularimiz disinda!) Puf noktasi rahatlamak ve sureci akisina birakmak... herkes icin hayalini kurdugu mutlu ve dogumlara sevgili anne adaylari❤️
Cismmpoyraz48 AylinNurKocatepe ya ne güzel kesi olmamis epizyodami olmadı ne mutlu size allah bağışlasın sağlıkla büyüt bebeğini darısı bize inşallah 🤗
AylinNurKocatepe Cismmpoyraz48 Kesi-epizyo yirtik hiç biri olmadi.Dogru zamanda ikinma ve ikinmama.. Zamani geldiginde ikinma diyorlar size ikinirsaniz yirtik olabiliyor bi yerde. nefes alip verme yeterli bunun icin:)
Nazlynarly Çok güzel ❤️ Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin bizlere de böyle güzel doğumlar nasip etsin ☺️
yagmurtpl AylinNurKocatepe amiiin canım çok sağ ol 🙏 Allahım hayırlı uzun ömürler nasip etsin yavrularımızı bize bağışlasın inşallah 🙏❤️