Kızlar ben devlette doğum yaptım kendi sancımla gittim hastaneye 4 cm di ama yinede suni sancı verdiler bana sormadılar ama tüm devlet hastanelerinde mi böyle oturyodum aklıma geldi bir an kendi sancımla niye dogrumadim diye tehlikeli mi bide suni sancı bilen varmı bu arada 2 buçuk ay oldu sizler nasıl doğurdunuz kendi sancınizla mi suniyle mi