Ezgikiran korkmayın benim de göğüs hassasiyetim kayboldu, bugün hastaneye gittim 7+6 haftalık hamileyim her şey yolundaydı bebeğin kalp atışını duyduk, doktor normal dedi bazen belirtiler kaybolabiliyormuş bazen de tavan yapıyormuş benim 3-4 gündür göğüs hassasiyetim yok ama mide bulantısı kusma devam