Mrvmrvvv Kızlar haftaya çatı muanesi yapacak doktorum ama nasıl bişey hiç bilmiyorum doktorum korkulcak bişey yok dedi nasıl oluyor ne kadar sürüyor sonrası ağrı oluyormu bilgili anneler anne adayları yardımmm 🤦🤦
Avcib Mrvmrvvv valla 38 4 e kadr hiç olmadım sancim başladı hastaneye gittiğimde ilk orda çatı muayenesi yaptılar bilmediğim için ilk gebeligimdi de canm çok yanmisti
isimyazmakzorunlumu Mrvmrvvv doktor iki parmağıyla kayganlaştırıcı sürüp bakıyor. 10 saniye bile sürmüyor. 2 3 saniye bir ağrısı oluyor o kadar. Kendinizi kasmamanız gerekiyor tabii mümkün olduğunca gevşemeniz kazım. Korkacak hiçbir şey yok.
Poyrazsema Mrvmrvvv Bende yarın çatı muayenesi olucam ama korkmuyorum kendimizi kasmamamız gerekiyor 😊 kısacık bi şey olucak zaten sizde korkmayın 🥰
DerininAnnesi35 Mrvmrvvv ilk sefer hiç ağrı sızı olmadı ama ikincide doğumun başlatmak için uyardı sanırım bayağı. O zaman ağrı ve kanama olmuştu
haticeu54 Poyrazsema biz 36 haftalık olduk belki bu gittiğimizde bize sen yapılır gittiniz mi siz oldunuz mu nasıl bişeydi tedirginim biraz ilk gebeliğim de 😅❤️
Ebrukunkul haticeu54 valla bende 36 haftaligim açıkçası gittiğimde acaba muayene yapar mı diye bende düşünüyorum 😄
Poyrazsema haticeu54 Benimde ilk gebeliğim hiç korkmadım hiç kasmadım ne acıdı nede sonra lekelenmem oldu ☺️ Kesinlikle kasmanızı korkmanızı gerektirecek bi şey yok normal bi muayene gibi düşünün ☺️