Pkoccluuanne normalde yemin olsun birinci sonmeden ikinciyi yakarim. Oyle seviyorum keyif aliyorum. Esim annem en yakin cevrem iciyor. Ama icemem. Bak canim cocuktuk buyuduk simdi allah bize oyle guzel bir hediye veriyor ki.. onun icin ne gerekiyorsa simdiden yapmalisin. Maddi olarak degil ama diger her seyi bir anne saglamak zorunda. Emzirme donemi bitsin gene baslicaksan basla. Ama bi iki sene ara ver. Belki birsey olmaz ama ya olursa.. sebep arama.. ne olur kendini sik kendini uz kendini mutsuz et ama bebegine yapma hakkimiz yok kul hakki bu. Hemde icinde buyuyen , guzel , o cigerleri taptaze , mis kokulu yavruna.. 🤒