Seda0662 Kızlar 38 hafta 4 günlük olduk ne zaman gelir acaba çok merak ediyorum sabırsızlanıyorum sizin ne zaman geldi bebişleriniz ☺️❤️
Ayse-33 38+6 dayım bende artık doğurmak istiyorum her şey normal gidiyor ama açılma yada sancı yok evde beklemekten yoruldum biraz.yarın kontrolüm var sezeryan olmak istediğimi söylemeyi düşünüyorum pişman olur muyum bilmiyorum
Ayse-33 busragundogan3437 Fiziksel olarak zorlanmaya başladım gün içinde yürüyüş yapıyorum merdiven inip çıkıyorum hergün duş alıyorum artık oldu mu olacak mı gidiyoruz hiçbir değişim olmadan geri geliyoruz doktora ne bileyim çalışan biriydim evde tek kaldığım için mi bilmiyorum psikoljikmen etkilenmeye başladım
busragundogan3437 Ayse-33 olsun canım normal doğum yapmaya çalış piskolajini anlıyorum Bende calisiyordum evde kalınca insan kafayı yiycek gibi oluyor
Selinayyy Seda0662 38+4 günlüğüz bizde hala gelen giden yok bekliyoruz bi yandan gelsin istiyorum bi yandan da biraz daha dursun istiyorum sabaha karşı çok büyük bi deprem yaşadık korkuyorum dogururum bisey olur doğum da fln diye sağlıcakla gelsinler inşallah ❤️
Hicrandgndmr Seda0662 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallaah. Küçük doğup kuvöze gireceğine vaktinde gelsin arkadaşım. Ben ilk gebeliğimde 38+1 de doğum yaptım bir hafta ayrı kaldık. En güzeli kalsın kalabildiği kadar. Dayan dayanabildiğin kadar