Hamilelikte kum döken var mı? Hafif kramp sebebiyle idrar tetkik ve kültür verdim. Kültür daha çıkmadı tetkik aşağıda paylaşıcam. Doktora daha göstermedim kültürü bekliyorum. Sizce kum döküyormuyum ? Bilgisi olan yazabilir mi 🥹
👇🏼
*renk :sarı
- görünüm: bulanık
- dansite: 1010
*ph: 7,5
Glukoz,keton,bilirubin,nitrit,protein, eritrosit,lökosit : negatif
Ürobilinojen: normal
Lökosit: 1-2
Eritrosit : -
Epitel:2-3
Bakteri: yok
Silendir: yok
KRİSTAL: AMORF FOSFAT KRİSTALLERİ GÖRÜLDÜ.