Merhaba kızlar doktorumdan memnundum fakat bu görüşmemizde 3 dk bakmış özel klinik bide o kadar para veriyorsun 3 dk görüyorsun şaşırmışım bende bi daha bakın falan demeden çıkıverdim içeriden değiştirmeyi düşünüyorum bana çok ilgili bilgili doktorlarınızın önerisini yazın lütfen