guzelanne01_ Hamiş anneler türk kahvesi içiyormusunuz doktorunuz önerdimi ben çok seviyorum normalde 3 4 içerim ama 1 E İNDİRDİM doktorum içebilirsin dedi sizede sormak istedim
Ozge-Ka guzelanne01_ türk kahvesi kafein bakımından en masum olanı o yüzden günde 1 tane içilebilir😊 ama fazlası zarar tabiki
ilkanneyim06 24 haftalığım ilk baslarda hic istemiyo tiksiniyodum şimdi sütlü nescafe falan içiyorum ama 1 adet tüketiyorum bazen haftada 1 bir tane içiyorum günlük 1 adetten fazlası normal insanada zararlı