Aselervam_41 şimdi 153 ü aradım 41 kart teslim edilirken hoşgeldin bebek paketi teslim edilir dediler ilk önce. Kartı teslim aldığımı söyleyince de doğumdan sonra paketin uzmanlarla beraber teslim edilip belli eğitimler verilecek dendi. Herhangi bir başvuruya gerek yok dedi sistemde zaten kart aldığınız için varsınız dedi. Başvuru yapanlar olduğunu söyleyince ben kayıt açayım o zaman dedi ve bilgilerimi aldılar. Bilgininiz olsun kızlar