Gamzeeslem Arkadaşlar salı günü sezeryanim var fakat grip oldum boğaz ağrısı öksürük burun tıkanıklığı var 🤧 ne yapabilirim 🤷😩
Taricat Gamzeeslem doktora gidebilirsin en mantıklısı bu olur . İlerleyecek türden bir gripse en azından antibiyotik vs birşey yazar salı gününe kadar vücudunda enfeksiyon varsa atmış olursun . Aksi takdirde gripken sezeryana almazlar
Pearlyy Canım 1 haftaya toparlarsın vitaminlerini al limon suyu iç hergün kelle paça yiyebilirsen ye tavuk suyu çorbası ye balık ye yeşillik ye sağlıklı protein al yani. Bende geçen hafta griptim 1 haftaya bu yöntemle toparladım. Çok geçmiş olsun.
Gamzeeslem Pearlyy limonlu ballı ıhlamur falan içiyorum ama inşallah bende atlatirim. Çok sağol canım sanada geçmiş olsun
Gamzeeslem Taricat gecti zannettim ama tam grip oldum. Hangi bölüme gitsem bilemedim. En kötü acil diye düşündüm