Neriabahram coolmother hoca erkek dedi ama kordon falan olabilir mi diye merak içerisindeyim bu haftaya kadar hep kız denmişti şaşkınım
Neriabahram Ebili şu nub teorisine göre erkek gibi valla bana 14.cü haftata kadar kız dediler artık dedim kız 16 da gittim erkek dendi değişebiliyor şmdilk kız diyebilirler