alyasevgi canım hastaneye göre değişiyor iki prematürem var farklı tarih ve hastanelerde kızıma sadece bez takıyorlardı oğluma bez ve zıbın dı ama onuda bizim verdiğimizi kabul etmediker kendileri sterile edilmiş zıbın giydirdiler yanü hastaneden hastaneye değişiyor ama prematüre alma bence normali de çok bi büyük olmuyor zaten