38 haftalığım erken doğum riskim vardı zaten ama çok şükür atlattık. Karnım sabahtan beri taş gibi asla gevşemedi. Ama canımı yakan bir sancı yok. Şuan doktorumda hastanede değil. Bu kasılmalar doğum sancısı olabilir mi yoksa doğum sancısı vajinaya mı vurur