14 gün oldu oğluma kavuşalı anca yazabilirim kızlarrr. 9 Kasım a gün aldık benim ilk doğumum isteğe bağlı sezeryan istedim çünkü normal doğum benim için çok korkutucuydu.. Spinal sezeryan oldum hicbirsey hissetmedim belden iğne yapıldı sürekli benimle konuştu doktor ve hemşireler 10 dk içinde bebeğimi gördüm resim çekildik sonra beni dikmeye başladılar 20-25dk sürdü toplamda 40 dk da odamdaydık oğlumla..İlk uyuşukluk geçene kadar ağrılarım oldu uyuşukluk geçince ağrı kesici yaptılar çok şükür ağrım çok azaldı ilk ayağa kalkış biraz zor ama ilk gece sürekli kalkıp yürüdüm oda içinde ve kolidorda ve ağrılarım hızla geçti ertesi gün taburcu olduk çok şükür.. 2. Gün ev işlerimi yapabildim ne bel ağrısı ne baş ağrısı yaşamadım benim için çok güzel bir sezeryan doğum oldu umarım herkes içinde öyle olur 💖💖