Melodii13 Iki haftalık gelişim geriliği çıktı maalesef 1650 Gr olmuş Ama çokta kıyaslayıp üzülmemek gerekir sagluklı gebelık gecırenle hastalığı olan gebe aynı değil maalesef
Busbusu Melodii13 iki hafta çok normal canım skma canını bol bol bebeğe yaricak şeylerle beslen arayı kapatsın inşallah ❤️
cansualisa Melodii13 kuzum inan düzene giriyorlar hiç üzülme inş ben de bir hafta geriden geliyor doktorum 3 haftaya kadar herşey normal dedi hiç kıyaslama sağlıklı doğsun isterse 2.5 dogsunnn🌺 kızım 3780 doğdu ne fark var hiçbir fark dünyaya gelen büyüyor merak etme ❤️
Melisakeskinn Melodii13 31 haftalıkken 1650gr ile nasıl gelişim geriliği oluyor kilonun öyle olması lazım zaten
Melodii13 cansualisa 32+3teyız Yuksek tansıyn sorunu var rahımdekı damarlardan birinde daralma mevcut hastaneye yatış yapıldı ciğer geliştirici iğne vurdular inşallah sag salim kucagımıza alırız 🤗