tirtilinannesiii Selam kankilerim 💓 Toxoplasma testi yaptırdım ıgG olanda ıgM olanda ikiside negatif çıkmış bunun anlamını bilen varmı acaba nedir durum sanırım şuan enfeksiyon bende yok ama bağışıklı mıyım onu anlayamadım ?
guzelanne01_ tirtilinannesiii doktorunuz ne dedi bendende istedi doktorum 7 8 tane test bu testide yaptı temiz bi sorun yok dedi
Aysden tirtilinannesiii Şu an enfekte olma durumunuz yok ama daha önce geçmişiniz de yok. Yani geçirmemişsiniz hiç. Bağışıklığınız yok demek
Bellabells tirtilinannesiii benim de ikisi negatif çıktı. Ne daha önce geçirmişim ne de bağışıklığım var.rubella testim ikiside pozitif. Hem daha önce geçirmişim hem de bağışıklığım var.
tirtilinannesiii Aysden bende internet araştırmalarım sonucu öyle anladm kedilerim olmasa dert etmem yediklerime dokunduklarıma dikkat ediyorum çünkü
tirtilinannesiii Bellabells rubelladan haberim yok açıkcası öyle birşey demedi doktor evde kedilerim olduğu için biraz endişe duyuyorum
Bellabells tirtilinannesiii onu da yapıyorlar genelde.kızamıkçık virüsü. Çok tehlikeli maalesef. Kedilerden şimdiye kadar geçmediyse bundan sonra geçmez inşallah.genelde kedisi olanlar toxo ya bağışık oluyor diye biliniyor
Aysden tirtilinannesiii 7 tane kedim var 35 haftalık gebeyim. Kediden bulaş yaşamanız yeşilliklerden yaşamanızdan çok daha zor içiniz rahat olsun 😊
Ceyo93 tirtilinannesiii benim değerimin biri 2. Hamileliğim de ve bunda pozitif çıktı ama hangisi hatırlamıyorum doktor bağışıklığın var dedi 2si de pozitif olsa sıkıntı olurmuş
tirtilinannesiii Aysden onlardan ayrılmak istemiyorum😔 zaten kumunu eşim temizliyo ben arada bi mama veriyorum ama sürekli yanımdalar benmleler yani ister istemez endişe duyuyorum
Aysden tirtilinannesiii Hamileliğimin başında ben de kum konusunda çok endişeliydim temizlemiyordum ama şu an onu bile temizliyorum. Biri barınak veterineri olmak üzere hamile olan iki tane hekim arkadaşım var ve onların bile testleri negatif çıktı. Dikkat etmenizde tabii ki fayda var ama direkt kedinizden bulaş yaşayacağınızı düşünmüyorum çok düşük bir ihtimal. Yeşillikleri bolca yıkayıp çiğ et yemediğiniz sürece bir problem olmayacaktır 🙏🏻
Aylin355 tirtilinannesiii Bağışıklığın yok demek oluyor kedin varsa kumunu temizleme dışkıdan bulaşıyor bebek için riskli