Bilgee_yel H_350426 daha çok yeni minik ama zaman çabuk geçiyor ben ne ara 8 aylık oldum diyorum mesela 😂
Bilgee_yel asuyalin bende hamilelikten önce gastrit de vardı şimdi mide yanmasından iyice tahriş oldu renni kullanamıyorum 😔
Mom-babyyy Bilgee_yel evet en başlarda erkek senesi diyorlardı ama biziz kızlar herkesi ters köşe etti 😂🥰
Bilgee_yel Hanife47 ya rabbim şifa versin inşallah canım 😇 ama şöyle düşünün siz annesisinz ama o da babası elbette sizden iyi bakamaz ama yine de umursamamazlık etmez kayınvalideniz ya da başka bir yakınınız yok mu çok aklım kalır diyorsanız onlar bakar.
Hanife47 Bilgee_yel kayınvalidem engelli annemde hastaneye gelip bakacak ablalarimin herbirinde bebek 🥴🥴
asuyalin Bilgee_yel niye ki kuzum? Şurubunu içiyorum sabah akşam 1 yk, iyi geldi valla. Ben bi gece kalktım nasıl boğazım kulaklarıma kadar yanıyor. Asitten. Öksürdüm yarım saat aralıksız, nefes alamıyordum resmen yangıdan 🥹 öleceğimi sandım çok korkunçtu
Bilgee_yel Elyesa az kaldı ama bende bittim mide yanması,sırt ağrısı, şu aralar biraz sancıalrım da oluyor 😥 zor geçiyor maalesef ki benim hamilelik başından beri
Bilgee_yel 2505 aman gününde gelir inşallah küveze alınması çok kötü olur evlattan ayrı kalmayı kimseye yaşatmasın rabbim
Elf96 Bilgee_yel benimde 37 uygulamaya göre. Dogumu sezaryen olacak arkadaşlar mecburi mi isteye bağlı mı olacaksınız? Nasıl oluyor yani isteye bağlı yapiliyormu yapilmiyormu yardımcı olabilecek var mı?
Bilgee_yel Elf96 sezeryan isteğe bağlı olmuyor çünkü devlet çok sezeryan olunuyor diye bir kısıtlama getirdi diye biliyorum rahim darsa ,erken doğum riski varsa, ikiz gebelik, varsa ters gelme ya da bebeği etkileyen durum varsa genelde sezeryanla oluyor