mom1baby büyük ihtimalle “hiperemezis gravidarum”, yani gebelikte sürekli kusma, kusmaya bağlı sıvı kaybı demek. Benimde bi ara başıma geldi yudum su içemiyodum, lokma atamıyodum ağzımaz herşeyi çıkarıyodum. Sonra doktora gittiğimde bana bu hastalıktan olduğunu ve en iyisi hastaneye gitmemi söyledi. Hastanede değerlerim biraz düşük çıkmıştı ve sıvı kaybı yaşadığım için serum verilmişti. Ertesi güne bişeyim kalmamıştı. En iyisi acile gidip serum taktırman :)